UD Lush Lash Mascara

   Prawdą jest, że kocham markę UD, gdyż ma genialne produkty. Zazwyczaj... Dwa miesiące temu zainwestowałam w maskarę Lush Lash.



Producent obiecuje, że jest to maskara, która ma zagęścić i wydłużyć rzęsy i jest idealna dla osób mających kruche, delikatne rzęsy. Ja mam osobiście długie, ale bardzo delikatne i rzadkie rzęsy, więc postanowiłam ją wypróbować. No i powiem szczerze, że nie jestem specjalnie nią zachwycona. Otóż, jak dla mnie w ogóle nie pogrubia rzęs, lekko je tylko wydłuża. Efekt po pomalowaniu jest bardzo delikatny. Ja lubię mocno podkreślone rzęsy, więc ten efekt to nie to czego szukałam. Jednakże dużym plusem jest jej wytrzymałość. Nawet podczas deszczu, gdy większość maskara nie daje rady, ta trzyma się bez zarzutu. 
Czy kupię zatem ponownie? Nie, poszukam innej maskary tej marki, czegoś bardziej pogrubiającego.




Reasumując zalety:
+ ładnie rozdziela rzęsy,
+ delikatnie i miło się rozprowadza na rzęsach,
+ nie zostawia grutków,
+ ma delikatny, przyjemny zapach,
+ jest bardzo trwała, nawet na deszczu nie pozostawia żadnych śladów.

Wady:
- zbyt delikatny efekt,
- nie pogrubia.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?