Moje ukochane Urban Decay, czyli Revolution Lipstick :)

   Moja miłość do marki Urban Decay zaczęła się wraz z wejściem na rynek paletki Naked 2. Pokochałam ją całym swoim sercem :) Uwielbiam tą markę przede wszystkim za jakość produktów, ich trwałość i pigmentację. 

Ostatnio w moje ręce wpadła szminka z nowej serii, czyli Revolution Lipstick. Kupiłam ją na stronce http://www.hqhair.com i dotarła do mnie po tygodniu. Odcień, który wybrałam to Naked2, ze względu na fakt, iż zależało mi na kolorze w odcieniu nude. Brakowało mi takiego koloru w mojej kolekcji. 
Ogólnie UD wydało małą ilość odcieni, bo niestety tylko 22 i w związku z tym ciężko jest wybrać odcień bardzo jasny. Dwie najjaśniejsze szminki to właśnie Naked2 i Native (na tą drugą też się skusiłam i już do mnie leci :) ).

I jak wrażenia? Jestem zakochana w tej szmince, używam ją prawie codziennie do miesiąca. Zmiotła konkurencję w kilka dni. MAC, Smashbox, Rimmel czy L'oreal chwilowo odstawiłam na koniec szafki. Teraz króluje UD i ich rewelacyjny produkt :) 

Pokochałam tą szminkę przede wszystkim za trwałość. Pozostaje na moich ustach nawet do 6 godzin bez najmniejszej skazy. Oczywiście podczas jedzenia się ściera, ale wystarczy wówczas mała poprawka i ponownie jest super. Bardzo dobrze się nakłada na usta, jak masełko. Nie wysusza, nawilża. Z mojego punktu widzenia jest to ważne, ponieważ mam raczej suche usta i problemy z nadmiernych ich wysuszeniem. Ta pomadka nie robi im krzywdy, wręcz przeciwnie, dodatkowo ją nawilża. Po prostu same plusy.

Jedynym minusem jest mały dobór bardzo jasnych odcieni, ale mam nadzieję, że to się niedługo zmieni i marka UD wyda jeszcze kilka kolorów rewolucji :)




Reasumując, plusy:
+ trwałość,
+ pigmentacja (niesamowita),
+ nawilżenie ust,
+ rozprowadzanie.

Jeden, jedyny minus:
- mały wybór kolorów.




Komentarze

  1. Znaleźć dobrą szminkę, która nie wysusza ust to naprawdę sukces. Świetna recenzja. Zastanowię się nad zakupem :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tarte Shape Tape Contour Concealer

Koh Gen Do Maifanshi Aqua Foundation

Matowe pomadki według Clinique, czyli gdzie ten mat?